woensdag 19 april 2017

Traktatie van mijn zoon

Goedemiddag allemaal....

Ik ben een tijdje niet op mijn blog geweest,heb het afgelopen dagen best wel druk gehad met van alles. In tussentijd heb ik diverse workshops gehad,we hebben kaarten gemaakt en diverse doosjes met vet plantjes,ook hier van komen nog foto´s op mijn blog. deze krijgen jullie nog van mij te goed.

Van de week was mijn zoon jarig hij is alweer 10 jaar geworden, wat gaat de tijd snel zeg! Al een hele grote jongen geworden met een eigen willetje....haha.


Heb leuke traktaties voor hem gemaakt, een hamburger bakje deze is helaas niet meer verkrijgbaar bij Stampin´Up! ze zijn zo leuk om hier leuke creaties van te maken. Voor op het bakje heb ik een slijmerige monstertje gestempeld van de leuke stempel set Jummy in my Tummy....hier kan je leuke stoere kinderkaarten van maken. Deze heb ik weer met een ovale thinlits uit gestanst en in gekleurd met de kleuren van Stampin´Up! de Olive en de Melon.
Ik heb een stukje van de onderkant van het monstertje afgeknipt en een tekst Time To Celebrate en deze uitgeponst met de labelpunch( ook deze is helaas niet meer te koop). Deze heb ik op geplakt met de dimensions van Stampin´Up!
En als traktatie heb ik een lekker grote paasei en een spek erbij gedaan.

Zoekt u ook nog een leuke traktatie, neem dan contact met mij op

Fijne dag nog verder.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen