vrijdag 31 maart 2017

Team Swap Happy Stampin'

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat je even komt kijken!
Vandaag doe ik voor het eerst mee met een teamswap van Janneke Happy Stampin'.


Dit is het pakketje wat ik van Sandra heb gekregen, leuke vrolijke kleuren....Benieuwd wat ik heb gemaakt...

Ik vond het best moeilijk om iets van te maken ,maar ik heb het uiteindelijk toch iets gemaakt
en dit zijn mijn kaartjes geworden....ik hoop dat jullie ze mooi vinden

Hiervoor heb ik het volgende voor gebruikt:
Cardstock Peekaboo Peach
Stampin'Pad: Peekaboo Peach
Stempelset:Yummy in My Tummy
Stempelset:Tasty Trucks
Stempelset:Super Duper
DSP:Carried Away



Hiervoor heb ik het volgende voor gebruikt:
Cardstock Emerald Envy
Stampin'Pad: Emerald Envy / Dapper Denim / Peekaboo Peach
Stempelset: Gorgeous Grunge
Stempelset:Hey,Chick
DSP: Carried Away
Solid Baker's Twine: Whisper White
Enamel Shapes


sandra




6 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaartjes, leuk gemaakt!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes! Fijn dat het toch gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt met mijn pakketje.
    Groetjes,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je ook meedoet met de swap. Missie geslaagd hoor. Je kaarten zijn erg leuk.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellige beestenboel!
    Leuke kaarten :)
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen